pondelok 8. decembra 2014

Blogmas day 8 I Továreň na čokoládu!



Včera sme sa boli s priateľom a s kamarátkami konečne pozriet do továrne na čokoládu, ktorá je neďaleko Birminghamu. Továreň vyrába čokoládu značky Cadbury ktorá je úžasná !!!  Už som kvôli nej určite pribrala nejaké to kilo odkedy som tu :) Súčasťou prehliadky sú rôzne atrakcie ako objavovanie pôvodu čokolády, vysvetlenie histórie tejto továrne, prechádzka vláčikom, 4D kino, ukážka modelovania čokolády, ochutnávky, fotenie sa, atď. Na konci je samozrejme ich vlastný obchod s čokoládou a suvenírmi, kde sme sa my s priateľom zásobili čokoládou keďže tam bola lacnejšia než v obchode a niečo sme kúpili aj ako darčeky na Vianoce.





najlepšia zo všetkých čokolád :)


zásoby!


 Prečítajte si aj predošlé Blogmas články! :)


Blogmas! :) Day 1 (KLIK)
Blogmas day 2 I New hair! Z čiernych farbených vlasov späť na prirodzené svetlé (KLIK)
Blogmas day 3 I Rimmel by Kate lipsticks recenzia + swatches (KLIK)
Blogmas Day 4 I Moji najobľúbenejší youtuberi (KLIK)
Blogmas day 5 I Kozmetický haul z anglickej drogérky (KLIK)
Blogmas day 6 I Pink & Blue make-up (KLIK)
Blogmas day 7 I Nail art (KLIK)

6 komentárov:

  1. Súhlasím, tento rok som si Cadbury z Londýna priniesla tiež a je to ako sen!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, dufam ze si raz tuto cokoladu budeme moct kupit aj na Slovensku :)

      Odstrániť
  2. Ještě jeden článek o Cadbury a... vlastně nic. :D *grrrrr*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jehooo!!! A boli ste aj vo vyrobni, ci tam vas nepustili? Ja som bola pred sto rokmi pozriet vo Figare. A potom mi bolo tak zle od zaludku....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano boli sme tam, kde sa tie cokolady balia do obalov a do krabic aj tam, kde vyrabaju rucne robene cokolady typu cokoladova topanka atd.. :)

      Odstrániť