streda 3. decembra 2014

Blogmas day 3 I Rimmel by Kate lipsticks recenzia + swatches


Dnes tu mám pre vás recenziu na moje úplne najobľúbenejšie rúže značky Rimmel by Kate (Kate Moss samozrejme! :D). Pomaličky sa mi doma zbiera taká malá kolekcia týchto rúžov a to som rúže predtým vôbec nenosila! Na denné nosenie si dávam len svetlé a neutrálne odtiene, pretože v škole sa s červeným rúžom na perách cítim proste nesvoja. A to ani nehovorím o tom, keď už sa konečne rozhodnem že aj ten tmavočervený predsa treba vyvetrať a potom sa celý večer bojím čo len usmiať..

Rúže sú podľa mňa otravné! Nikdy neviete, či z neho kúsok nemáte na zuboch práve v momente keď rozdávate úsmevy hodné hollywoodskej hviezdy. Ani či sa vám neotlačil na brade keď ste sa snažili odhryznúť jedno obrovské sústo z vašej lahodnej bagety. A ten výraz, keď sa po párty doma v zrkadle pozriete do zrkadla a zistíte, že sa váš rúž transformoval na kontúrovaciu ceruzku a vy ste vyzerali aspoň polovicu večera ako Pamela Andreson. True story!!! Nič to všetko ale nemení na tom, že rúže sú skvelým doplnkom a zdokonalia každé líčenie.






Rúže Rimmel by Kate sú veľmi dobre pigmentované a na perách držia obstojne, čo znamená že jedlo väčšinou nevydržia no napiť sa s nimi môžete v kľude :) Niekedy sa trošku rozpíjajú okolo pier (všimla som si to na tom najtmavšom po asi 5 hodinovom nosení). Nanášajú sa veľmi dobre a cena je za takúto kvalita naozaj dobrá, okolo 4€ na Slovensku. V ponuke sú matné (tie s červeným obalom) aj klasické odiene. Škoda, že tých matných neponúkajú trošku viac, hneď by som si ich kúpila! 

101, 03 a 05 sú vhodné na denné nosenie a 06 už je dosť krikľavý odtieň takže skôr ho nosím v lete a nie do školy alebo do práce, no a 09 je výborná na tmavšie večerné líčenie. 

Zľava doprava: 09,06,05,03,101




05

09

06

 Máte aj vy svoju obľúbenú značku rúžov? :)



Prečítajte si aj predošlé Blogmas články! :)








3 komentáre: