utorok 23. decembra 2014

Blogmas day 23 I Look of the day (hair, make-up & turtleneck)


Som úplne nepopísateľne KO. Cestovali sme v noci takže som spala približne tri hodiny. Po príchode už som spať nechcela lebo by som opäť v noci nespala a nechcem potom byť unavená na Štedrý deň, to by som si neodpustila :) Dnes som nejak pozbierala zvyšky svojej energie a hodila som na seba nový rolák z H&M ktorý je z veľmi príjemného materiálu. Naposledy som roláky nosila na prvom stupni na základnej a nenávidela som ich. Nemyslela som si, že si raz jeden dobrovoľne kúpim ale preto nikdy nehovor nikdy!

Zajtra urobím nejaký fajný koláčik, pozriem si zopár vianočných filmov a večer ideme k babke a dedkovi (k priateľovým, nie mojim), ale určite aspoň zavolám mojej rodinke a pozisťujem ako sa bezo mňa majú.

A viete čo ešte? Tento rok som poslala kamarátkam do Francúzska vianočné pohľadnice s malým darčekom vo vnútri (retiazka) a rozhodla som sa, že pohľadnice budem posielať každý rok! Ja by som tiež rada nejaké dostala, nie je nič lepšie ako si nájsť v schránke takéto prekvapenie. S prianím veselých Vianoc na facebooku sa to vôbec nedá porovnať.





Tip ak máte neposlušné alebo mastné vlasy: vytvorte si tento jednoduchý účes na ktorý potrebujete iba elastnickú čelenku. Vlasy jednoducho obmotáte okolo čelenky a voilà štýlový účes je na svete! Snažila som sa vám to odfotiť aj zozadu takže sa ospravedlňujem za špinavé zrkadlo :)



Prečítajte si aj predošlé Blogmas články! :)  

Blogmas! :) Day 1 (KLIK)
Blogmas day 2 I New hair! Z čiernych farbených vlasov späť na prirodzené svetlé (KLIK)
Blogmas day 3 I Rimmel by Kate lipsticks recenzia + swatches (KLIK)
Blogmas Day 4 I Moji najobľúbenejší youtuberi (KLIK)
Blogmas day 5 I Kozmetický haul z anglickej drogérky (KLIK)
Blogmas day 6 I Pink & Blue make-up (KLIK)
Blogmas day 7 I Nail art (KLIK)
Blogmas day 8 I Továreň na čokoládu! (KLIK)
Blogmas day 9 I Večerné líčenie s paletkou Naked 2 (KLIK)
Blogmas day 10 I Random/Instagram pictures (KLIK)
Blogmas day 11 I Coca Cola kamión v Birminghame :) (KLIK)
Blogmas day 12 I Otvorenie Vicoria's Secret v Birminghame (KLIK)
Blogmas day 13 I Nemecko-anglické vianočné trhy :)
Blogmas day 14 I Book tip (KLIK)
Blogmas day 15 I Vianočný sveter (KLIK)
Blogmas day 16 I L'Oréal TRUE MATCH recenzia (KLIK)
Blogmas day 17 I Philips Lumea (KLIK)
Blogmas day 18 I Wishlist 2015 (KLIK)
Blogmas day 19 I VS Haul (KLIK)
Blogmas day 20 I Make up of the day (KLIK)
Blogmas day 21 I Last minute gift ideas! (KLIK)
Blogmas day 22 I Travelling to Paris (KLIK)

4 komentáre:

  1. Týýjo, božský outfit a makeup. Moc se mi tento styl líbí a ty linky. Úplně se rozplývám :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzeráš dokonalo! s tými pohľadnicami to mám podobne, dnes už nie je in posielať ich a niekedy mi príde, že človek sa až "zacyklí" v odpisovaní na vianočné maily a smsky, tie s veršíkmi vôbec nemusím, pretože mi tam chýba akákoľvek kreativita dotyčného..:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, radsej napisat nieco neoriginalne ale od srdca!

      Odstrániť