pondelok 22. decembra 2014

Blogmas day 21 I Last minute gift ideas!






Priznajte sa, kto z vás ešte nemá nakúpené všetky darčeky? Ja otvorene priznávam že mi chýba ešte jeden a pol človeka a bude hotovo. Priateľ si totiž želal nejakú tašku, teda mužskú verziu kabelky ktorú by mohol nosiť do práce a tak som zháňala a pátrala a ukazovala som mu a žiadna sa mu zatiaľ (okrem tých značkových za 300 eur a viac) nepáčila. Takže zatiaľ som na tom tak, že som mu kúpila dve menšie praktické darčeky ktoré tu konkrétne radšej neprezradím (čo keď si preloží tento článok cez google translator? :D) a budem musieť vymyslieť niečo nové. 

Tak isto aj pre mamku a jej priateľa, ktorým som plánovala kúpiť voucher na thajskú masáž. Voucher v košíku, klikám na ikonku platby, zadávam údaje a ono to nejde!!! Ani s francúzskou kartou, ani so slovenskou, ani s priateľovou.. A ani z môjho, ani z jeho, ani z mamkinho počítača.. Písala som im do zákazníckeho servisu a pani mi odpísala že sa s takým problémom ešte nestretli a milo mi pripomenula, že platiť sa dá iba Visou a Master Card. Uff, ešte že mi to pripomenula, inak by som zaplatila vodičákom! :D Proste dobačovala som s tým voucherom takže aj pre nich musím hľadať niečo iné.

Pre kamošky/sestru/mamku mám však nápadov neúrekom tak som sa rozhodla, že sa o nich s vami podelím a snáď vám to trošku aj pomôže :)



SVIEČKY 

Sviečkam sa podľa mňa poteší žena každého veku. Ak danú osobu poznáte dobre, vôňu môžte vybrať podľa chutí danej osoby a ak nie, radšej sa prikloňte k neutrálnym vôňam typu vanilka alebo Clean Cotton u sviečok Yankee Candle, tým nič nepokazíte :)


RETIAZKA S MENOM


Skvelý osobný darček pre najlepšiu kamarátku. Ja som pred dvoma rokmi jeden objednala mamke a potešilo ju to. Objednávala som zo stránky mynamenecklace.com. Jeden mám aj ja a určite si jeden objednám aj v zlatej verzii prípadne s mojim aj priateľovym menom v jednom.

PONOŽKY S VIANOČNÝM MOTÍVOM


Alebo ponožky s hociakými roztomilými motívmi. Dostať pod stromček ponožky znie ako veľké slovenské cliché ale mňa by takéto pekné ponožky určite potešili!:)


VIANOČNÝ SVETER


No kto by jeden nechcel?:) Podľa mňa by mal každý človek mať aspoň jeden sveter s podivnými vianočnými motívmi a preto sme s priateľom nakúpili takéto svetre polke rodiny. Už sa teším na naše spoločné fotky spred stromčeka :))

KRYT NA MOBIL


Nejaký vtipný alebo štýlový kryt na mobil poteší ženy aj mužov. Buďte si však pred nákupom istý, že kupujete správny kryt na danú verziu telefónu. Bola by škoda dostať kryt na iPhone 5 ak máte iPhone 6.

PALETKA OČNÝCH TIEŇOV


Nemusí byť práve Naked, no neutrálne tiene pristanú či už brunetkám, červenovláskam alebo blondínam a nájdete ich aj v lacnejšej verzii napríklad u značiek ako Sleek alebo Make Up Academy.

NÁUŠNICE SWAROVSKI


Jednoduché malé a univerzálne. Je to jeden z basic kúskov doplnkov a hodia sa každému.

KIT LAKOV NA NECHTY


Lakov na nechty nemajú ženy nikdy dosť! 


KIT NA VÝROBU CUPCAKEOV


Tento darček by ma 100 percentne pod stromčekom potešil. Výrobu cupcakeov si potom môžete užiť spolu s osobou ktorej ste tento darček darovali a užijete si kopec zábavy.



Páči sa vám niektorý z mojich nápadov? Čo by pod stromčekom potešilo vás?:)





Prečítajte si aj predošlé Blogmas články! :)  

Blogmas! :) Day 1 (KLIK)
Blogmas day 2 I New hair! Z čiernych farbených vlasov späť na prirodzené svetlé (KLIK)
Blogmas day 3 I Rimmel by Kate lipsticks recenzia + swatches (KLIK)
Blogmas Day 4 I Moji najobľúbenejší youtuberi (KLIK)
Blogmas day 5 I Kozmetický haul z anglickej drogérky (KLIK)
Blogmas day 6 I Pink & Blue make-up (KLIK)
Blogmas day 7 I Nail art (KLIK)
Blogmas day 8 I Továreň na čokoládu! (KLIK)
Blogmas day 9 I Večerné líčenie s paletkou Naked 2 (KLIK)
Blogmas day 10 I Random/Instagram pictures (KLIK)
Blogmas day 11 I Coca Cola kamión v Birminghame :) (KLIK)
Blogmas day 12 I Otvorenie Vicoria's Secret v Birminghame (KLIK)
Blogmas day 13 I Nemecko-anglické vianočné trhy :)
Blogmas day 14 I Book tip (KLIK)
Blogmas day 15 I Vianočný sveter (KLIK)
Blogmas day 16 I L'Oréal TRUE MATCH recenzia (KLIK)
Blogmas day 17 I Philips Lumea (KLIK)
Blogmas day 18 I Wishlist 2015 (KLIK)
Blogmas day 19 I VS Haul (KLIK)
Blogmas day 20 I Make up of the day (KLIK)

2 komentáre:

  1. takové dárečky by mi určitě udělaly radost :) ten řetízek se jménem vypadá opravdu moc pěkně!

    krásné svátky přeji! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super díky za tipy, no určitě svíčky kupují skoro každý rok. A originální kryt na mobil by se mi taky líbil. Klidně i poukaz na nějakou wellness proceduru nebo masáž. Můj přítel pořád mluví o nějakých takových masážich že je dělají i pro páry, no když jsem se podívala tak jsem se trochu lekla.A ani nevím co si o tom myslet.

    OdpovedaťOdstrániť