sobota 13. decembra 2014

Blogmas day 12 I Otvorenie Vicoria's Secret v Birminghame



Teno týždeň otvorili v jednom obrovskom nákupnom centre v Birminghame obchod Victoria's Secret!!! :) V diári som to mala zapísané na sobotu a nakoniec otvorili trošku skôr, čo bolo nakoniec výhodou pretože som sa vyhla obrvoským davom. Vo Victoria's Secret som teda bola po prvýkrát a veľmi sa mi ten obchod páčil! Má krásne dekorácie a dajú sa tam nájsť skvelé veci. Nemyslím si, že si tam budem nakupovať spodné prádlo vzhľadom na ceny (vôbec netuším, či majú kvalitné spodné prádlo hodné tej ceny alebo nie takže ak s tým máte nejakú skúsenosť, určite mi dajte vedieť), no ich kozmetika ma neskutočne láka, hlavne voňavé telové spreje a telové mlieka. Bola som trošku sklamaná z terajšej kolekcie PINK ktorá ma nezaujala a tiež ma prekvapilo, že nemali žiadne plavky.. Ja viem, že sme ešte ďaleko od plavkovej sezóny takže nádej, že v lete ich tam budú mať vo mne ešte stále je ale ak nie tak ma asi porazí lebo som si tieto plavky chcela kúpiť ako motiváciu.














Prečítajte si aj predošlé Blogmas články! :) 

Blogmas! :) Day 1 (KLIK)
Blogmas day 2 I New hair! Z čiernych farbených vlasov späť na prirodzené svetlé (KLIK)
Blogmas day 3 I Rimmel by Kate lipsticks recenzia + swatches (KLIK)
Blogmas Day 4 I Moji najobľúbenejší youtuberi (KLIK)
Blogmas day 5 I Kozmetický haul z anglickej drogérky (KLIK)
Blogmas day 6 I Pink & Blue make-up (KLIK)
Blogmas day 7 I Nail art (KLIK)
Blogmas day 8 I Továreň na čokoládu! (KLIK)
Blogmas day 9 I Večerné líčenie s paletkou Naked 2 (KLIK)
Blogmas day 10 I Random/Instagram pictures (KLIK)
Blogmas day 11 I Coca Cola kamión v Birminghame :) (KLIK)

5 komentárov:

  1. Och! Tam by som dokázala utratiť majland :D :D Tá výzdoba je neskutočne krásna! Páči sa mi ako to majú všetko naaranžované <3 Čo tam stojí v priemere najlacnejšia podprsenka? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To si ani nevies predstavit ako som trpela ked som si to tam vsetko obzerala! Trebalo by mi tak 300 eur na nakupy to by som bola spokojna... :D Inak najlacnejsia netusim pretoze podprsenky su to na co som pozerala asi najmenej ale videla som jednu ktora stala 30 libier. Takze ceny budu podla mna od tych 30 vyssie kedze troje gatky stoja 27 libier.

      Odstrániť
  2. keď som bola pred pár rokmi v NY zhodou okolností cca. v tomto čase, tiež som hľadala plavky, lebo aj na stránkach mali krásne a tiež som na žiadne nenarazila, až mi to bolo čudné, ale tak hádam v "hlavnej sezóne" na nejaké krásne motivačne natrafíš:)

    OdpovedaťOdstrániť